Selamat Datang ke http://luvahfa.blogspot.com

Assalammualaikum..., blog ini saya lahirkan sekadar ingin berkongsi pengalaman & ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama... sesungguhnya pengalaman itu sering mengajar kita erti kehidupan dan sentiasa mendekatkan kiri kita dengan NYA...



Rabu, 6 Julai 2011

Pencarian Ini.....

Hari berganti hari...

Bulan berganti bulan...

Tahun juga akan berganti tahun..

Akhirnya....

sebuah hakikat yang harus aku terima....

YA Allah ...kau berikanlah kekuatan pada hambamu di saat ini...

1996 menemukan kami... dan 2011 bakal menamatkan segalanya...

kini ..beberapa bulan yang tinggal... dan November ini semuanya akan berakhir...

Sebuah pencarian telah bermula...

Ujian dan Cubaan yang harus aku hadapi...

Tapi... aku yakin pada kekuasaanMu Ya Rahman, Ya Rahim...

Dalam diam aku resah

Dalam diam aku buntu

Dalam diam aku bersujud Dalam Diam Aku berdoa

memohon pertolonganmu YA ALLAH..

Permudahkanlah aku dalam pencarian ini...

Detik 15 tahun lalu telah berulang..

Namun...................

Dalam situasi yang berbeza

YA Allah permudahkanlah.. berikanlah yang terbaik buat hambamu ini...

Satu demi satu percubaan telah bermula walau belum bertemu titik noktahnya...

Aku pasti.. ia akan berakhir..

Kecekalan, Kesabaran dan Kejujuran

Insya Allah akan menemui jalan penyelesaiannya.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan